Auto symbolem
Auto symbolem

Auto symbolem

Mnoho lidí vnímá auto skoro jako svou vizitku. Zčásti to může být pravda, když třeba vidíme někoho s nablýskaným drahým autem, tak je to pravděpodobně člověk co má hodně peněz a záleží mu na tom jak ho vidí ostatní. Také úklid přímo v autě je to osobnosti vlastníka velmi názorně ukazující. Někdy je i velmi kontrastní vzhled auta zvenku a zevnitř. Všechny tyto atributy by se daly teoreticky psychologicky analyzovat, ale ne vždy to musí být úplně pravdivě vypovídající. Někdy zkrátka lidem záleží na jiných věcech než na těch, které jsou spatřit na první pohled. Pragmatičtějším lidem záleží rozhodně více na funkčnosti a spolehlivosti auta než li na jeho vhledu a tomu jestli odpovídá nejnovějším trendům.

sportovní auto

Vztah majitel a vhled auta jsme již rozebrali, ale co samotné vlastnictví auta? Lidé z větším měst, kteří mají to štěstí a všechny potřebné služby má v nedaleké vzdálenosti svého bydliště i současně se svým zaměstnáním, nebo mají u domu velmi dobré dopravní spojení například městskou hromadnou dopravou, tak auto ani nepotřebují. Dnes se tento trend rozmáhá čím dál více jelikož již existují služby jako sdílená auta, když třeba daná rodina, která nevlastní své auto, tak si ho může za určitý poplatek vypůjčit a poté ho zase odvést na dané místo.

červené auto

Toto sdílení je rozhodně ekologičtější varianta, protože mnoho lidí vlastnící své auto ho nevyužívají každý den a tudíž se auto nevyužívá dostatečně. Sdílením jedno auto využije více lidí a díky tomu auto naplní svůj očekávaný potenciál. Je to ekologičtější i z toho hlediska uhlíkové stopy jelikož sdílená auta jsou často elektrická a tudíž nezamořují tolik naše prostředí. To jestli si daný člověk pořídí auto je samozřejmě na něm a nikdo ho do toho nenutí ani ho od toho neodrazuje, ale měl by určitě velmi zodpovědně zvážit svou situaci a myslet i do budoucna.