Trička jsou součást oblečení, která nám lidem přichází často náramně vhod. Snadno se oblékají a bývají často i docela levná, takže si nemusíme zase až tak moc lámat hlavu nad tím, jak si jich hledět, aby nám co nejdéle vydržela. A i když se nedá jít v tričkách kamkoliv, protože by nás vyprovodili ven, kdybychom se v nich objevili dejme tomu na koncertě vážné hudby, v opeře, na slavnostním galavečeru a podobně, a ani na svatbě bychom se asi nevyjímali v tričku zrovna tak, jak by tomu mělo být, je spousta situací, v nichž jsou právě trička dobrou a možná i tou nejlepší volbou toho, co si vzít na sebe.
Trička tedy běžně nosíme. Doma i venku. A jako oblečení jsou pohodlná. Ovšem je skutečností, že nejsou někdy trička jenom pouhá trička. Za čímž nehledejte žádnou vědu nebo tajemství. Už dávno se ví, a i vy jste si toho už jistě někdy někde všimli, že je lze používat i k propagačním účelům. Dá se na ně totiž natisknout ledacos, včetně propagačních sdělení a obrázků, a když se pak člověk objeví v takovém reklamním tričku na veřejnosti, vlastně propaguje. Ukazuje se v tričku s firemním logem, s názvem obchodu, může tu být upozornění na nějakou akci nebo třeba na některé politické uskupení, může se tím propagovat klidně i nějaké město nebo pamětihodnost. A ještě dlouho bych si tu mohl vymýšlet, co všechno by se mohlo s pomocí reklamních triček propagovat.
U nás nabízejí reklamní trička promodarky.cz. A když je někdo k nějakému účelu chce, stačí se na tuto firmu obrátit a objednat si je. Dají se tu sehnat trička nepotištěná, dá se tu zajistit i tisk toho, co na nich kdo chce mít. A tím je zajištěno, že se může podobným typem oblečení propagovat vlastně kdokoliv z nás. A můžeme si sem nechat natisknout, co nás jenom napadne.
Takže máme s využitím těchto triček něco na sebe. A současně jsme chodící reklamou. Pokud jsme ochotni nosit tričko právě s tím, co je na něm natištěno.