Některé argumenty tehdejších mocipánů byly skutečně k smíchu než k tomu, aby se člověk nějak zbytečně rozčiloval. Bralo se to, jak to bylo, a proto se nad tím už nikdo ani nepozastavoval. Druhý extrém z dnešního pohledu je to, že už nikde zase nevidíte obchod, ale market. Inu, moderní doba. Ale základ toho slova stejně jako jeho význam je stále stejný a s tím nikdo nic neudělá ať už je ta doba jakákoli. Není snad třeba vysvětlovat, co tohle slovo znamená. Rozdíl je jen mezi tím, co se děje u stolu a v praxi. Každý obchodník musí vykazovat zisk, jinak krachne a zbydou mu jen oči pro pláč, a ještě pravděpodobně spousta dluhů.

Účel kteréhokoli obchodu je vydělat. Nelze něco koupit za sto korun, dolarů či eur, prostě v nějaké měně a pak to prodávat za polovinu. Samozřejmě, prodalo by se to asi rychle, kdyby ještě kolem toho byla patřičná reklama, jenže ten prodejce by asi splakal nad výdělkem. Pozor, ne že by tato fiktivní událost neměla opodstatnění a nikdy se nestala, to ne. Samozřejmě, že se to děje, ale vždy je to kryto něčím jiným. Tím může být například to, že bude dražší poštovné, nebo se prodejce spoléhá na to, že to vydělá na jiném zboží. Viz slevy v marketech. V každém případě to nebývá padesát procent, ale zhruba deset, nebo tolik, aby prodejce neprodělal.

Jen si o něco sníží zisk. Aby tento byl dostatečný, musí mít prodejce nebo výrobce patřičnou reklamu. Bez ní mu obchod prostě hodně vydělávat nebude. Zde je třeba ovšem zmínit, že i taková reklama musí mít úroveň a že to všechno dohromady by měl mít někdo pod palcem. Taková marketingová agentura Brno je jednou z těch, které jsou na naprostém vrcholu těchto služeb a o tom, že tohle není jen tak nějaký reklamní tah svědčí spousty spokojených klientů, kteří se sem vždy znova a znova velmi rádi vracejí. I vy se takovým klientem můžete stát. Neváhejte a klikněte na odkaz!